LizardSystems Wi-Fi Scanner 4.2.0

LizardSystems Wi-Fi Scanner 4.2.0

  • کاربرد : نرم افزار شناسایی سیگنال وای فای
  • نسخه :Version 4.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : LizardSystems
  • سال تولید : 2018

توضیحات

سیگنال وای فای

نرم افزار LizardSystems Wi-Fi Scanner این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به راحتی شبکه های قابل رویت وای فای را شناسایی کنید و اطلاعات کامل مربوط به آن را کسب کنید. برنامه دارای الگوریتم های پیشرفته است و می توانید نام شبکه، قدرت سیگنال و کیفیت و مک آدرس مربوطه را دریافت کنید. علاوه بر تمامی این اطلاعات، می توانید در مورد کیفیت داده های دستیابی و امنیت این شبکه ها نیز اطلاعات لازم را کسب کنید. این برنامه دارای ویژگی های متنوعی است و می توانید موقعیت های دستیابی به این شبکه ها را داشته باشید. کاربران می توانند استفاده نرمالی از این برنامه داشته باشند و شبکه ها را با توجه به پهنای باندشان، به خودتان اختصاص دهید.

با دانلود LizardSystems Wi-Fi Scanner می توانید از ابزارهای ضروری برنامه استفاده کنید و به عنوان یک مدیر شبکه، روی شرکت های بزرگ فعالیت داشته باشید. وظایف توسط این برنامه قابل انجام شدن هستند و می توانید برنامه ریزی و نظارت کاملی روی شبکه های امنیتی داشته باشید. یقینا وای فای ها، به دلیل گستردگی مساحتشان، دارای امنیت ضعیفی هستند و توسط این برنامه می توانید پیکربندی های لازم را برای این منظور انجام دهید.

Description

Wi-Fi Scanner is a software program that provides users with a simple means of viewing all available wireless connections, regardless of their whereabouts and displaying various details regarding them.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری