Roxio Easy VHS to DVD 3 Plus 3.0.1.28

Roxio Easy VHS to DVD 3 Plus 3.0.1.28

  • کاربرد : تبدیل نوار ویدیو VHS به دی وی دی
  • نسخه :Version 3.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Roxio
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Roxio Easy VHS to DVD فیلم های قدیمی خانگی خود را که در نوار ویدیو VHS ذخیره سازی شده اند تنها در سه مرحله به DVD تبدیل کنید. این نرم افزار بیش تر از آن که یک مبدل باشد، ابزار مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن ها می توانید ویدیوی قدیمی خود را بهینه سازی کرده و آن را از مشکلات عاری کنید. پس از عملیات تبدیل اشتراک گذاری داده ها در سیستم های مختلف مانند تبلت ها، تلفن های همراه و سایت ها امکان پذیر می شود. در صورتی که فیلم بلندی دارید، می توانید آن را به چند دیسک جداگانه تبدیل نمایید.

در عملیات ویرایش، پیش نمایشی از کارهایی که انجام می دهید نشان داده می شود. اضافه سازی افکت های ورودی و ... نیز امکان پذیر است. این برنامه هم چنین توانایی تکه تکه کردن فیلم های بلند به شکل اتوماتیک را داراست. شما می توانید نویز هایی که برای نوارکاست ها رایج می باشد را به شکل قابل توجهی کاهش دهید و رنگ و نور برنامه ها را بهبود بخشید. قابلیت جدید این برنامه، آپلود مستقیم فیلم ها بر روی یوتیوب و فیس بوک می باشد. ویدیوهایتان به شکلی تبدیل می شوند که امکان رایت بدون دردسر آن ها بر روی سی دی ها فراهم شود.



ویژگی های نرم افزار Roxio Easy VHS to DVD :



- کاهش دادن نویز موجود در فیلم ها

- بهینه سازی ویدیو های قدیمی

- تکه تکه کردن دستی یا خودکار فیلم های بلند

- بالانس کردن نور و رنگ های موجود

- پیش نمایش زنده از تغییرات صورت گرفته بر روی فیلم

- اضافه سازی افکت های ورودی و خروجی

- اشتراک گذاری مستقیم ویدیو ها روی شبکه های اجتماعی

- اصلاح و شخصی سازی ویدیو ها

Description

Roxio Easy VHS to DVD is a powerful software solution that can help you capture the content of your VHS tapes and store it on your system. The movies can be shared online, transferred to a mobile device, or burned to a DVD.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری