RegCool 1.085

RegCool 1.085

  • کاربرد : ویرایشگر فایل های رجیستری
  • نسخه :Version 1.085
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Kurt Zimmermann
  • سال تولید : 2018

توضیحات

RegCool ابزاری حرفه ای می باشد که برای ویرایش رجیستری ها به کار می رود. علاوه بر تمامی ویژگی هایی که می توانید در RegEdit و RegEdt32 بیابید، این نرم افزار ابزارهای قدرتمند و کاربردی دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن ها می توانید کارهای خود را سریع تر نمایید.از ویژگی های کلیدی این برنامه می توان به undo و redo کردن های پشت سرهم، جست و جو و جای گذاری، مقایسه کردن رجیستری ها، کپی کردن داده ها، drag و drop کردن فایل ها، اسنپ شات رجیستری، پشتیبان گیری و بازیابی و در نهایت defragment اشاره کرد.
RegCool را می توان در تمامی نسخه های ویندوز، از ایکسپی تا 10 بدون مشکل در زبان های مختلف اجرا کرد. قابلیت Defragment فایل های رجیستری شما را اسکن می کند و با پاک کردن فضاهای خالی و فضای از دست رفته، آن ها را به شکل قابل توجهی بهینه سازی می کند. در نتیجه چنین کاری، عملکرد کلی سیستم شما بهبود می یابد. اگر پس از اسکن فایل های رجیستری خود را خواستید defrag کنید، خود را برای ریبوت کردن کامپیوتر آماده نمایید. در این نرم افزار می توان چند فایل رجیستری را به شکل همزمان باز کرد.
ویژگی های نرم افزار RegCool :
- باز کردن secure registry key ها توسط ادمین
- پشتیبان گیری و بازیابی رجیستری ها
- copy, cut و paste کردن داده های مختلف
- پشتیبانی از undo و redo کردن پشت سرهم
- جست و جو و یافتن رجیستری ها
- امکان باز کردن چند فایل رجیستری به شکل همزمان
- اضافه یا کم کردن فایل های رجیستری با drag و drop کردن
- بهینه سازی فایل های رجیستری با قابلیت defragment

Description

RegCool is a powerful tool which allows you to edit your Windows registry entries. Since it works with the most sensitive parts of your operating system, this software should only be used by experienced individuals.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری