Soda PDF Home 10.2.09.1151

Soda PDF Home 10.2.09.1151

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت ، ویرایش و تبدیل پی دی اف
  • نسخه :Version 10.2.09.1151
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : LULU Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Soda PDF Home نرم افزاری قدرتمند و جامع برای مدیریت فایل های pdf می باشد که از بیش 300 فرمت مختلف پشتیبانی کرده و امکان تبدیل کردن انواع فایل ها به فرمت pdf را به شما می دهد. با کمک این برنامه می توانید محتوای فایل های خود را ویرایش نمایید و هم چنین فرم های دلخواه و مورد نیاز خود را ایجاد کنید. در صورتی که می خواهید حقوق کپی رایت رعایت شود، می توانید امضای الکترونیکی نیز به پی دی اف های خود اضافه نمایید. این برنامه تجربه ای بی نظیر برای خواندن کتاب های الکترونیکی را برای شما ایجاد می نماید، افکت سه بعدی خاصی که در ورق زدن صفحات به کار رفته، خواندن کتاب را برای شما واقع گرایانه تر می سازد. شما می توانید آیتم ها و آبجکت های موجود در پی دی اف خود را مربت سازید و آن ها را به گونه ای دلخواه سازماندهی نمایید. این نرم افزار دارای قابلیت OCR برای زبان های پشتیبانی شده نیز می باشد.



ویژگی های نرم افزار Soda PDF Home :



- پشتیبانی از 300 فرمت مختلف

- ورق زدن واقع گرایانه کتاب ها

- امکان ویرایش محتوای فایل ها

- اضافه سازی امضای دیجیتالی

- پشتیبانی از قابلیت OCR

Description

Soda PDF Anywhere allows you to perform all your PDF tasks and is available as a desktop application and directly in your web browser. It comes in three plans: Home, Premium and BusinessOpen and view any PDF file. Read .ePub and comic book files (.cbr / .cbz)
View in 3D with our unique page-flipping technology
View and work on two documents on the same screen with our exclusive side by side view
Access and save files from the cloud. Connect to OneDrive, Google Drive, Dropbox, and Box
Send your files to Evernote to view and edit them on multiple devices

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری