QuikQuak Crowd Chamber 4.0 x64

QuikQuak Crowd Chamber 4.0 x64

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی صدای گروهی
  • نسخه :Version 4.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : QuikQuak
  • سال تولید : 2018

توضیحات

پلاگین صوتی جالبی است که با آن می توانید صدای گروهی و جمعی را شبیه سازی کنید. از استادیوم های کوچک و جمعیت های پایین تا گروه های به شکل باورنکردنی بزرگ را می توان با این نرم افزار به خبی شبه سازی کرد. وقتی هر صدایی با اندکی تاخیر زمانی و طیف صوتی با خودش میکس می شود، نتیجه ای که حاصل می شود کاملا متفاوت با ورژن اصلی موسیقی است. هم چنین ویژگی منحصر به فرد دیگری را نیز می توان یافت. با استفاده از آن می توانید یک صدا را بکشید و کاری کنید که بیشتر در طیف های صوتی دیگر به چشم بیاید. با این ویژگی، عمق و پیچیدگی نتیجه ایجاد شده بیشتر خواهد شد.امکان ایجاد کردن تغییرات موقتی در صداها نیز وجود دارد. با توجه به ویژگی های اشاره شده، اکنون باید بدانید که کار ای اپلیکیشن تنها برای صداگذاری صحنه های پرجمعیت نیست.

زیرا با wave cancellation و اضافه سازی هزاران لایه صوتی می توانید صداهایی عجیب و کاملا منحصر به فرد را ایجاد کنید. هم چنین امکان تصادفی کردن شبیه سازی جمعیت برای سریع تر انجام دادن کارها وجود دارد. این اپلیکیشن می تواند تا جمعیت های 1 میلیون نفری را شبیه سازی کند.



ویژگی های نرم افزار QuikQuak Crowd Chamber :



- بروزرسانی رایگان برای تمامی کاربران رجیستر شده

- رابط کاربری بازسازی شده

- ساخت استریو های عظیم و فوق العاده

- مناسب برای ایجاد صداهای عجیب و غریب

- ساخت صداهای گروه های بزرگ تا 1 میلیون نفری

- ایجاد تغییرات موقتی در صداها

- کشیدن صدای یک نفر برای بیشتر به چشم آمدن آن

Description

Crowd Chamber is an audio plug-in that layers multiple variations of a signal to create a crowd simulation.
From simple chorusing effects, small crowds and stadiums, on to impossible situations and effects.
When each voice is mixed, it is altered in varying time and spectral content, making unique versions of itself to create the illusion of different sources. With the additional spread function it can stretch out a single voice, which gives additional depth and complexity to the result.
Once the concept had been created it became clear that Crowd Chamber could create far more than simple crowd scenes. Because of the feedback, wave cancellations, and simply the thousands of layers make it the perfect tool for creating strange and twisted effects.
Crowd Chamber also follows QuikQuak's other plug-ins with a visual, hands on approach. There is also a fast randomisation feature for rapid crowd creation.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری