Logitech Setpoint 6.69.114 x86

Logitech Setpoint 6.69.114 x86

  • کاربرد : کنترل موس و صفحه کلید لاجیتک
  • نسخه :Version 6.69.114
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : Logitech
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری است که برای نصب و کنترل موس و صفحه کلید های Logitech در ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار شما را قادر به بهره برداری کامل از ماوس و صفحه کلید می سازد. این نرم افزار در عین سادگی می تواند به شما در نصب نرم افزار کمک کرده و بهترین استفاده از لاجیتک را برای شما به ارمغان آورد. این نرم افزار می تواند برای تنظیمات مخصوص گیمر ها نیز موثر بوده و موس های مخصوص این نوع کاربری را تجهیز کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Logitech SetPoint:
– تنظیم دکمه های موس
– تغییر تنظیمات ماوس برای برنامه های مختلف
– تغییر تنظیمات حرکت و حساسیت ماوس
– اعمال تنظیمات مختلف برای بازی های مختلف و تعیین ۵ نوع تنظیم از پیش تنطیم شده
– تغییر عملکرد دکمه های صفحه کلید
– و …

Description

SetPoint lets you customize your mouse buttons, keyboard F-keys and hot-keys, control tracking speed, and configure other device-specific settings. It can also notify you of your device's battery status, and whether Caps Lock and Num Lock are on.

Smart Installer – Faster setup time, installation starts while components are downloading. Internet connection required during installation. If you're having trouble with the Smart Installer, try downloading the Full Installer package.

Full Installer – Full-sized download, contains the files for all supported devices. Lets you install offline.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری