آموزش طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

آموزش طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احسان راستگو
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

توضیحات : معماری داخلی به مجموعه اعمالی که جهت بهینه‌سازی و یا ایجاد تغییر در فضای داخلی بناها از لحاظ ساختار، چیدمان عناصر، نور و رنگ انجام می‌شوند، گفته‌می‌شود. معماری داخلی به‌منظور ارائهٔ راه‌حل‌هایی برای سهولت در استفادهٔ ساکنان و پدیدآوردن فضایی مناسب، بسته به نوع کاربری بنا انجام می‌شود. طراحی داخلی یا در حقیقت معماری داخلی یک حرفه چند تزئینی است که محیط داخلی ساخته شده در یک سازه در هر خلاقیت و راه حل تکنیکی، کاربردش را به دست آورد. در کتاب آماده شده بطور مختصر و مفید با طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و منظر آشنا خواهید شد. برچسب ها : . دکوراسیون آشپزخانه, دکوراسیون اتاق خواب, دکوراسیون اتاق کودک, دکوراسیون انباری, دکوراسیون پذیرایی, دکوراسیون تراس, دکوراسیون حمام, دکوراسیون حیاط, دکوراسیون دستشویی, دکوراسیون مبلمان, عکس دکوراسیون منزل, معماری داخلی, معماری دکوراسیون
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری