آموزش نرم افزار Microsoft Project 2007

آموزش نرم افزار Microsoft Project 2007

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مریم کاظمی
  • چاپ و سال / کشور: 2011

توضیحات

توضیحات :  نرم افزار Project Professional یکی دیگر از محصول کمپانی بزرگ مایکروسافت بوده و وظیفه آن مدیریت و کنترل پروژه های شما می باشد. انتخاب ترکیبی درست از منابع به صورت مجازی مهمترین و اصلی ترین کاری است که این نرم افزار برای شما انجام میدهد. همچنین این نرم افزار جهت بالا بردن همکاری تیم برای به دست آوردن نتایج قابل درک نیز مورد استفاده می باشد.شما می توانید توسط بخش Microsoft SharePoint به تیم خود متصل شده و از لیست کاری و میزان هماهنگی های انجام شده با خبر شوید. در کتابی که آماده کرده ایم بطور مختصر و مفید با این نرم افزار آشنا خواهید شد و نحوه کار با آن را خواهید  آموخت. برچسب ها : . آموزش نرم افزار Microsoft SharePoint, آموزش نرم افزار مایکروسافت پروژه, راهبرد پروژه, محصولات مایکروسافت, نحوه مدیریت یک پروژه, نرم افزار مدیریت پروژه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری