آموزش نرم افزار DEEP FREEZE

آموزش نرم افزار DEEP FREEZE

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدرضا شیرالی زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2011

توضیحات

توضیحات :  Deep Freeze  یکی از محصولات شرکت Faronics است. این نرم افزار تمامی تغییرات نرم افزاری را بعد از تنها یک Restart کردن کامپیوتر به حالت قبل برمی گرداند! مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده باشد و یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده باشند، فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد. برای استفاده از این نرم افزار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است. حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند. برچسب ها : . آموزش برنامه دیپ فریز, آموزش فریز کردن ویندوز, دانلود نرم افزار دیپ فریز, درایو فریز, دیپ فریز, فریز شدن درایو, فریز کردن درایو c, کار با نرم افزار deep freeze
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری