بستنی های باستانی ایران

بستنی های باستانی ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی موقر
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

توضیحات :  پیشنهاد میکنیم خواندن این کتاب که بخشی از تاریخ باستان ایران را روایت می کند از دست ندهید.  روایتی آمیخته به طنز که در روزگار تلاش برای پاک کردن هویت ایرانی٬ ما را بیشتر با ریشه هایمان آشنا می کند.  تا یادمان باشد و به بچه هایمان بگوییم که ایران زمین بیشتر از عمر صفویه قدمت دارد. “تاریخ تلخ است. تاریخ سخت است. تاریخ دیر هضم است. تلخ است چون واقعیت انسان هاست. سخت است چون انسان ها پیچیده اند. دیرهضم است چون پیچیده می شود به پرو پای خود ما تا امروز. در این مکتوب می خواهیم تاریخ بخوانیم. چنان که تلخ و سخت و دیر هضم باشد و نباشد. امید است انگبین این لحن٬ صفرای پیشداوری را نیفزاید.” از پشت جلد کتاب / علی موقر برچسب ها : . تاریخ آریایی ها, تاریخ ایران زمین, تاریخ باستان ایران, تاریخ پس از اسلام, تاریخ پیش از اسلام, تاریخ ساسانیان, تاریخ هخامنشیان, حمله اسکندر مقدونی, روایت های تاریخی, علی موقر, کتاب تاریخی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری