طراحی معماری

طراحی معماری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پرستو آریانژاد
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

توضیحات : هنر و تکنیک خانه سازی تا سالیان متمادی در اختیار استفاده کنندگان آنها بود. به تدریج ساخت بناهای عمومی به افرادی که از نبوغ و اندیشه خاصی در این زمینه برخوردار سپرده شد. به دنبال آن طراحی و ساخت خانه های افراد شاخص جامعه و سپس دیگر افراد به معماران داده شد. از بین ساختمان های مسکونی آنهایی ماندگار بودند که علاوه بر دقت در ساخت و استحکام کافی به خواسته ها و نیازهای ساکنین آنها توجه شده بود وپاسخگوی عملکردهایی که در آنها اتفاق می افتاد بود، در ضمن جنبه زیبایی همواره در کنار دیگر عوامل مکمل آنها بود. بسیاری از خانه هایی که از معماری سنتی ما به جا مانده است دارای چنین ویژگی هایی هستند. در کتاب حاضر سعی شده است علاوه بر توجه به جنبه علمی و آموزشی معماری به نکات بارز در طراحی خانه های سنتی ایران و اقلیم های گوناگون آن تأکید شود. برچسب ها : . پرستو آریانژاد, تاریخ معماری ایران, طراحی معماری آشپزخانه, معماری, معماری آشپزخانه, معماری اسلامی, معماری ایرانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری