آموزش قلاب بافی از مبتدی تا پیشرفته

آموزش قلاب بافی از مبتدی تا پیشرفته

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : تیم آموزشی هنرلی
  • چاپ و سال / کشور: 2008

توضیحات

توضیحات : کتاب آموزش قلاب بافی از مبتدی تا پیشرفته همراه با تصاویر مرحله به مرحله نحوه بافت انواع پایه ها و گره ها می باشد که کار را برای هنرجویان عزیز راحت تر کرده است. این کتاب شامل مباجث آموزش آشنایی با انواع نخ ها ، آشنایی با علائم شست و شو ، نحوه نگهداری و مراقبت از بافت و آشنایی با انواع قلاب ها و بافت انواع گره ها و پایه های قلاب بافی می باشد. در این کتاب علاوه بر آموزش قلاب بافی بصورت مجزا ، به آموزش توربافی نیز خواهد پرداخت و جزئیات نشان داده شده در عکس‌های رنگی و واضح این کتاب به خواننده نشان می‌دهد که دقیقا چه کاری را باید انجام دهد… در این کتاب شما با تکنیک های حرفه ای بافت، ابزار و وسایل لازم انواع بافت قلاب با راهنمای ساده آنها، کم کردن و اضافه کردن بافت، اضافه کردن دکمه، جادکمه، ریسمانها، انواع حاشیه، ریشه ها و نیز بافت های تکمیلی برای خاتمه کار آشنا خواهید شد. برچسب ها : . آشنایی با انواع قلاب ها و بافت انواع گره ها, آشنایی با علائم شست و شو, آموزش توربافی, انواع نخ ها, تیم آموزشی هنرلی, جادکمه, ریسمانها, قلاب بافی, نحوه نگهداری و مراقبت از بافت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری