پنج داستان (فرانسوی - فارسی)

پنج داستان (فرانسوی - فارسی)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آنماری موثقی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

پنج داستان (فرانسوی - فارسی) کتاب پنج داستان (فرانسوی - فارسی) به قلم آنماری موثقی و گیتی دیهیم، کتابی مفید برای آموزش خواندن فرانسوی و نیز فن ترجمه است. این کتاب شامل پنج داستان است که در یک صفحه متن فرانسوی و در صفحه روبه‌رو ترجمه‌ی فارسی آن آمده است. در پایان هر داستان نیز واژه‌نامه‌ی فرانسوی - فارسی و تعدادی تمرین در نظر گرفته شده است. مؤلفان کتاب دکتر گیتی دیهیم و آنماری موثقی، دو تن از استادان به‌نام زبان فرانسه در ایران هستند. کلمات کلیدی: داستان فرانسوی با ترجمه فارسی، کتاب دو زبانه ی فرانسوی فارسی، داستان فرانسوی، اصطلاحات فرانسوی، کتاب آموزش زبان فرانسوی، دانلود داستان های کوتاه فرانسوی، متن فرانسوی با ترجمه فارسی، دانلود کتاب داستان فرانسوی با ترجمه فارسی، آموزش زبان فرانسوی، برچسب‌ها: داستان فرانسوی با ترجمه فارسی، کتاب دو زبانه ی فرانسوی فارسی، داستان فرانسوی، اصطلاحات فرانسوی، کتاب آموزش زبان فرانسوی، دانلود داستان های کوتاه فرانسوی، متن فرانسوی با ترجمه فارسی، دانلود کتاب داستان فرانسوی با ترجمه فارسی، آموزش زبان فرانسوی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری