زندگی‌نامه فرزاد ناظم

زندگی‌نامه فرزاد ناظم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا حسن‌ زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

زندگی‌نامه فرزاد ناظم کتاب زندگی‌نامه فرزاد ناظم اثر علیرضا حسن‌ زاده به معرفی فرزاد ناظم، مدیر فنی سایت یاهو و بیان بخشی از زندگی وی می‌پردازد. در بخشی از کتاب زندگی‌نامه فرزاد ناظم می‌خوانید: زندگی و تحصیلات فرزاد ناظم در سال ۱۳۴۰ در تهران متولد شد. تحصیلات متوسطه را در دبیرستان البرز گذراند و برای ادامه تحصیل به ایالات متحده مهاجرت کرد. در آمریکا او موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم رایانه از دانشگاه ایالتی پلی تکنیک کالیفرنیا شد. فعالیت‌های شغلی مهندس فرزاد ناظم فعالیت‌های شغلی خود را در سال ۱۳۶۴ با کار در SYDIS و Rolm آغاز نمود. به زودی به شرکت اوراکل پیوست و طی ۱۰ سال کار در این شرکت، توانست در نقش‌هایی چون معاون رسانه‌ای و معاون ارشد بخش وب سرور ظاهر شود. همچنین به عنوان یکی از اعضای مدیریت کمیته فروش محصولات فعالیت داشت. فرزاد سپس در ۱۳۷۵ به یاهو پیوست. به مدت ۱۱ سال مدیر فنی شرکت یاهو بود و به این ترتیب یکی از طولانی‌ترین دوره‌های ابقا در سمت مدیریت در آن شرکت را دارا است. وی در ۱۳۸۶ از مقامش در یاهو کناره‌گیری نمود. کلمات کلیدی: فرزاد ناظم یاهو، فرزاد ناظم، فرزاد ناظم کیست، Farzad Nazem، زندگی نامه ی فرزاد ناظم، تحقیق درباره فرزاد ناظم، درباره فرزاد ناظم، بیوگرافی فرزاد ناظم، افراد موفق، معرفی افراد موفق، برچسب‌ها: فرزاد ناظم یاهو، فرزاد ناظم، فرزاد ناظم کیست، Farzad Nazem، زندگی نامه ی فرزاد ناظم، تحقیق درباره فرزاد ناظم، درباره فرزاد ناظم، بیوگرافی فرزاد ناظم، افراد موفق، معرفی افراد موفق
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری