زندگی‌نامه کریس نیک وی آچیچ

زندگی‌نامه کریس نیک وی آچیچ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا حسن زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

زندگی‌نامه کریس نیک وی آچیچ کتاب زندگی‌نامه کریس نیک وی آچیچ نوشته‌ی علیرضا حسن زاده به معرفی نیک وی آچیچ که به دلیل سندروم تتراآملیا، بدون دست و پا به دنیا آمده و بیان بخشی از زندگی موفق وی می‌پردازد. نیک در سال ۱۹۸۲ در استرالیا به دنیا آمد. در آن زمان به دلیل نبود امکانات تصویربرداری از جنین هیچ کس از وضعیت نیک خبر نداشت. می‌توانید شوک بزرگی که پدر و مادر نیک در هنگام تولد او را داشته‌اند را تصور کنید؛ اما کسی حتی نمی‌توانست تصور کند که این کودک زیبای معلول با این همه ناتوانی روزی به یکی از موفق‌ترین افراد جهان تبدیل شود و بتواند به جایی برسد که به افراد سالم درس امید و روش زندگی آموزش دهد. نیک وی آچیچ (Nick Vujicic) در سن ۲۱ سالگی از دانشگاه گریفیت با دو مدرک لیسانس در رشته‌های حسابداری و برنامه‌ریزی مالی فارغ‌التحصیل گردید. او با ادامه فعالیت‌های خود در نهایت تبدیل به شخصی شد که سخنرانی‌هایش برای میلیون‌ها شنونده در سراسر جهان امید به زندگی و انگیزه به ارمغان می‌آورد. نیک سخنران انگیزشی و مدیر سازمان غیرانتفاعی زندگی بی‌حدومرز است. کلمات کلیدی: موفقیت، زندگی نامه افراد موفق، آشنایی با نیک ویچیک، نیک وی آچیچ، Nick Vujicic، برچسب‌ها: موفقیت، زندگی نامه افراد موفق، آشنایی با نیک ویچیک، نیک وی آچیچ، Nick Vujicic
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری