کنترل بار دیجیتال

کنترل بار دیجیتال

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محسن محمدزاده برزگر
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

کنترل بار دیجیتال کتاب کنترل بار دیجیتال به قلم محسن محمدزاده برزگر نوشته شده است. در تابلوهای برق انواع لوازم حفاظتی استفاده می‌شود که کار آن‌ها محافظت از سوختن الکتروموتور در برابر عوامل مختلف است. یکی از این لوازم کنترل بار دیجیتال است که کار محافظت در برابر افزایش جریان، کاهش جریان و عدم تقارن جریان‌ها را به عهده دارد. در این کتاب سعی بر این بوده که قسمت‌های مختلف این رله از جمله نحوه ورود به منو، نحوه تنظیم گزینه‌های منو، پیغام‌های خطا و باقی موارد بصورت کامل توضیح داده شود.   کلمات کلیدی: آموزش برق صنعتی، برق صنعتی، آشنایی با تجهیزات برق صنعتی، طریقه نصب کنترل بار، تنظیم کنترل بار، انواع کنترل بار، برچسب‌ها: آموزش برق صنعتی، برق صنعتی، آشنایی با تجهیزات برق صنعتی، طریقه نصب کنترل بار، تنظیم کنترل بار، انواع کنترل بار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری