بانوی چشمه

بانوی چشمه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی خدامیان آرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

بانوی چشمه کتاب بانوی چشمه اثر مهدی خدامیان آرانی به روایت زندگی حضرت خدیجه (همسر پیامبر) می‌پردازد. روزهاى جمعه دعاى ندبه مى‌خوانیم و فرزند تو را صدا مى‌زنیم: اى فرزند خدیجه کبرى! امروز هم روز جمعه است و من مهمان تو هستم و در کنار قبر خراب تو ایستاده‌ام و به تو فکر مى‌کنم. این چه رازى است که خدایت به تو مباهات مى‌کند؟ جبرئیل از آسمان‌ها به زمین مى‌آید تا سلام خدا را به تو برساند. تو چه کرده‌اى که این چنین عزیزِ خدا شده‌اى؟ چرا این گروه گمراه مى‌خواهند تو را از یادها ببرند؟ قصّه غصّه تو، قلب شیعه را مى‌سوزاند. کاش تو را بیشتر مى‌شناختم! باید قلم در دست بگیرم و بنویسم. باید براى دوستانت از حماسه‌اى بگویم که تو آن را آفریده‌اى. اى خدیجه! اى چشمه همه خوبى‌ها! اى مادر همه اهل ایمان! تویى اُمّ المؤمنین! قبر تو در دل همه ماست. مى‌دانم یک روز فرا مى‌رسد که شیعه براى مادر خوب خود، حرمى باصفا مى‌سازد. آن روز چقدر نزدیک است! کلمات کلیدی: زندگی حضرت خدیجه، همسر پیامبر، اهل البیت، حضرت خدیجه، برچسب‌ها: زندگی حضرت خدیجه، همسر پیامبر، اهل البیت، حضرت خدیجه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری