تن تن در استانبول

تن تن در استانبول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هرژه
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

تن تن در استانبول کتاب تن تن در استانبول از سری داستان‌های تن تن و میلو به قلم هرژه نوشته شده است. کتاب تن تن در استامبول فقط در ایران البته به این شکل و شمایل و نام چاپ شده است. این کتاب در واقع تغییر یافته‌ کتاب تن تن در سرزمین شوراها می‌باشد که به دلیل سیاست‌های ایران در آن دوره و منع کردن کتاب از جنبه سیاسی داشتن به این طریق درآمد. این کتاب در آن زمان، توسط انتشارات اوریژینال چاپ شد در قالب ۳ کتاب: تن تن در استامبول، خبرنگار، فرودگاه که به دلایلی چون رنگ آمیزی خودسرانه ناشر، دست بردن در متن کتاب و... با استقبال خوبی مواجه نگشت. کلمات کلیدی: کمیک، کمیک جالب، کمیک تن تن، کمیک مجموعه تن تن، کمیک هیجانی، کمیک کمدی، برچسب‌ها: کمیک، کمیک جالب، کمیک تن تن، کمیک مجموعه تن تن، کمیک هیجانی، کمیک کمدی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری