مجله نقد فیلم سوگنو - شماره پنجم

مجله نقد فیلم سوگنو - شماره پنجم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله سوگنو
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

معرفی مجله نقد فیلم سوگنو - شماره پنجم در مجله نقد فیلم سوگنو - شماره پنجم به نقد و بررسی فصل چهارم سریال آینه سیاه پرداخته‌ایم. علاوه بر نقد و بررسی امکانات دیگری در مجله در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تریلر فیلم‌ها را مشاهده کنید. در این شماره از مجله به مناسب پخش فصل چهارم سریال آینه سیاه از نت‌فلیکس تصمیم گرفتیم به بررسی کامل تمامی قسمت‌های این آنتالوژی بپردازیم. فصل چهارم آینه سیاه ۶ قسمت به نام‌های یو‌اس‌اس کالیستر، آرک‌انجل، کروکودیل، دی‌جی را حلق‌آویز کن، کله‌فلزی و موزه سیاه داشت که در شماره پنجم مجله به ترتیب نقد و بررسی آن‌ها را می‌توانید مطالعه کنید. سایت سینمایی سوگنو یکی از سایت‌های زیرشاخه گروه مجموعه زندگی است که به صورت اختصاصی بر روی مقالات تحلیلی سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند و حال پس از گذشت چندماه از فعالیت، قصد دارد مقالات خود را علاوه بر سایت، به صورت یک مجله الکترونیک ارایه دهد. کلمات کلیدی: نقد فیلم، مجله نقد سینما، نقد سینما، مجله نقد فیلم، دانلود مجله سینمایی، مجله سینمایی، مجله سوگنو، برچسب‌ها: نقد فیلم، مجله نقد سینما، نقد سینما، مجله نقد فیلم، دانلود مجله سینمایی، مجله سینمایی، مجله سوگنو
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری