4 کپسول اعتماد به نفس

4 کپسول اعتماد به نفس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود کریم زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

4 کپسول اعتماد به نفس کتاب 4 کپسول اعتماد به نفس توسط محمود کریم زاده برای کسانی نوشته‌ شده که می‌خواهند آرام‌ آرام روی رشد شخصیت خودشان کار کنند، اعتمادبه‌نفس و خودباوری‌شان را تقویت کنند و با سرعت بسیار بیشتری به سمت اهدافشان حرکت کنند. اولین مشخصه آموزش‌های کتاب 4 کپسول اعتماد به نفس، این است که مطالب کاملاً بومی‌ شده متناسب با جامعه ایران و کاملاً کاربردی است. پس برای خلق یک زندگی بهتر، برای افزایش درآمد و به دست آوردن پول بیشتر و برای داشتن ارتباطات حرفه‌ای و ارزشمندتر باید اول حتماً روی خودمان کار کنیم و اعتماد به‌ نفسمان را افزایش دهیم. بعد از انجام این امورات در هر کار و یا کسب‌وکاری که وارد می‌شویم حداکثر نتایج را خلق می‌کنیم. این کتاب شروعی قدرتمندی را برای شما رقم خواهد زد. کلمات کلیدی: آموزش خودباوری، کتاب های خودسازی، دانلود کتاب موفقیت، روانشناسی موفقیت، رسیدن به خوشبختی، اعتماد به نفس، افزایش اعتماد به نفس، آموزش بالا بردن اعتماد به نفس، خودسازی، برچسب‌ها: آموزش خودباوری، کتاب های خودسازی، دانلود کتاب موفقیت، روانشناسی موفقیت، رسیدن به خوشبختی، اعتماد به نفس، افزایش اعتماد به نفس، آموزش بالا بردن اعتماد به نفس، خودسازی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری