ویتامین‌ها و مواد معدنی

ویتامین‌ها و مواد معدنی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله ویستا
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

ویتامین‌ها و مواد معدنی کتاب ویتامین‌ها و مواد معدنی در مورد ویتامین‌هایی است که برای زندگی حیاتی هستند و باید به مقادیر اندک در رژیم غذایی موجود باشد. انسان برای اینکه بدنی سالم داشته باشد و مثل ماشین کار کند و دچار مشکل نشود به ویتامین نیاز دارد، لازم است حتما در رژیم غذایی توجه به مواد مغذی و ویتامین‌‌ها را در اولویت قرار دهیم. اگرچه بسیاری از مواد مغذی و معدنی را می‌توانید با خوردن مکمل‌های غذایی در طی روز دریافت کنید، ولی بسیاری از انواع ویتامین‌‌ها معمولا در رژیم غذایی روزانه‌ی شما وجود دارد و یا می‌توانید با برنامه‌ریزی اصولی آن را در برنامه‌ی غذایی خود بگنجانید. وظایف مهم ویتامین‌ها در بدن انسان شامل تولید انرژی، تنظیم واکنش‌های شیمیایی بدن، عامل رشد، ترمیم و حفاظت از سلول‌ها و ارگان‌های بدن، شرکت در بسیاری از پروسه‌های متابولیکی بدن است. کلمات کلیدی: ویتامین‌ های مورد نیاز بدن، دانلود کتاب معرفی ویتامین ها، نقش ویتامین ها در بدن، تغذیه، کتاب‌های تغذیه، ویتامین، انواع ویتامین، رباره ویتامین ها، انواع ویتامین، انواع مواد معدنی، مواد معدنی مورد نیاز بدن، برچسب‌ها: ویتامین‌ های مورد نیاز بدن، دانلود کتاب معرفی ویتامین ها، نقش ویتامین ها در بدن، تغذیه، کتاب‌های تغذیه، ویتامین، انواع ویتامین، رباره ویتامین ها، انواع ویتامین، انواع مواد معدنی، مواد معدنی مورد نیاز بدن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری