رمان غباری از جنس غم

رمان غباری از جنس غم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آیلار بلند طلب
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

رمان غباری از جنس غم کتاب رمان غباری از جنس غم نوشته آیلار بلند طلب داستان عشقی خطرناک است که زندگی چند نفر را در برگرفته و به چالش می‌کشد؛ حتی منجر به مرگ کسی هم می‌شود. در قسمتی از رمان غباری از جنس غم می‌خوانیم: عصبی نگاهم کرد و گفت : جوون با ما بازی نکن بگو چرا کشتیش؟ جسدش کجاست؟ باز هم مثل همیشه آروم و بی‌حوصله گفتم‌: من کاری نکردم اون دوستم نداشت، میفهمی؟ منم مجبور شدم اون کار بکنم... مجبور... نگاهم از بس به چراغ زرد بالای میز خیره مونده بود پر از اشک شده بود؛ مرد داد زد و گفت‌: احمدی، بیا اینو بنداز زندان تا حالیش بشه با اعصاب من بازی نکنه. پوزخندی زدم و تلخ گفتم‌: اون دوستم نداشت! کلمات کلیدی: رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان غباری از جنس غم، رمان غباری از جنس غم، برچسب‌ها: رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان غباری از جنس غم، رمان غباری از جنس غم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری