کمیک سفرهای گالیور

کمیک سفرهای گالیور

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جاناتان سویفت
  • مترجم : محمدصادق جابری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

کمیک سفرهای گالیور سفرهای گالیور اثر جاناتان سویفت یکی از آثار ماندگار و کلاسیک ادبیات انگلیسی است، که در این کتاب به صورت مصور و خلاصه روایت شده است. در این داستان هجو و همراه با شوخی، که به نوعی سیاستمداران انگلستان در اوایل 1700 م. را دست می‌اندازد، به دنیاهای تخیلی بسیاری سفر خواهید کرد. با گالیور در سفرهایش همراه شوید. او به سرزمین «لی ­لی ­پوت» می­‌رود که مردمی ریز در حدود 15 سانتی متر دارد. سپس به کشور مردم غول­ پیکر به نام «براب ­دینگ ­نَگ» می‌­رود. و بعد به سرزمین «هوی ­هن ­هنمز» ‌ها که اسب­‌هایی هوشمند و فهیم هستند. موجوداتی وحشی شبیه انسان را رام می‌کنند، که «یاهو» (Yahoo) نام دارند! جاناتان سوییفت (Jonathan Swift) را یکی از چیره‌دست‌ترین نثرنویسان ادبیات انگلیسی می‌شناسند. معروف‌ترین اثر او سفرهای گالیور است. همچنین از آثار کوتاه‌ترش می‌توان، قصه یک لاوک، پیشنهاد مؤدبانه و نبرد کتاب‌ها را نام برد. کلمات کلیدی: کمیک تصویری، داستان مصور، کمیک جالب، کمیک هیجانی، کمیک علمی، کمیک علمی تخیلی، کمیک تخیلی، کمیک سفرهای گالیور، کتاب سفرهای گالیور، برچسب‌ها: کمیک تصویری، داستان مصور، کمیک جالب، کمیک هیجانی، کمیک علمی، کمیک علمی تخیلی، کمیک تخیلی، کمیک سفرهای گالیور، کتاب سفرهای گالیور
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری