دنیای پروانه ها

دنیای پروانه ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کارن والاس
  • مترجم : احسان کوثری نیا
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

دنیای پروانه ها کتاب حاضر با عنوان "دنیای پروانه‌ها" نوشته کارن والاس به معرفی پروانه‌ها و آشنایی با دنیای آن‌ها می‌پردازد. این کتاب توسط احسان کوثری نیا ترجمه شده است. مخاطب اصلی این کتاب کودکان و نوآموزان زبان انگلیسی است. ویژگی دوزبانه بودن (انگلیسی- فارسی) به خواننده کمک می‌کند تا علاوه بر یادگیری مفاهیم علمی و آموزشی، به تقویت زبان انگلیسی خود نیز بپردازد. در این کتاب از تصاویر بسیار زیبا، گویا و واقعی برای درک بهتر مفاهیم بهره گرفته شده است. این کتاب هم چنین اجزا و ویژگی‌های پروانه‌ها را به طور مختصر بیان می‌کند. کلمات کلیدی: آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، آشنایی با پروانه ها، پروانه، آموزش پروانه ها با زبان انگلیسی، کتاب دو زبانه پروانه ها، برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، آشنایی با پروانه ها، پروانه، آموزش پروانه ها با زبان انگلیسی، کتاب دو زبانه پروانه ها
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری