روانشناسی رنگ‌ها

روانشناسی رنگ‌ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احمدرضا کرامت
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

روانشناسی رنگ‌ها کتاب روان‌شناسی رنگ‌ها نوشته احمدرضا کرامت درباره‌ی یکی از مبحث‌های بسیار شیرین و دلچسب در روان‌شناسی می‌باشد. بشر از آغاز آفرینش به رنگ‌ها آشنایی پیدا می‌کند و از میان رنگ‌ها، رنگ آبی تیره و زرد از جمله رنگ‌های آشنا برای آن می‌باشد منظور من از این رنگ‌ها رنگ‌هایی است که کار و فعالیت به آن‌ها شروع و ختم می‌شود. در هنر‌ درمانی رنگ‌ها در ارتباط با احساس فرد هستند و روی وضعیت جسمی و ذهنی او تاثیر می‌گذارند. تحقیقات نشان داده است کسانی که به دنبال رنگ قرمز هستند در اثر این رنگ ضربان قلب افزایش پیدا می‌کند و منجر به افزایش آدرنالین در جریان خون می‌شود. کلمات کلیدی: شخصیت شناسی، روانشناسی رنگ، شخصیت شناسی از روی رنگ ها، طالع بینی رنگ ها، رنگ شناسی، برچسب‌ها: شخصیت شناسی، روانشناسی رنگ، شخصیت شناسی از روی رنگ ها، طالع بینی رنگ ها، رنگ شناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری