تشبیهات سخن در گفتار رایج انگلیسی

تشبیهات سخن در گفتار رایج انگلیسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : محمد آذروش
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

تشبیهات سخن در گفتار رایج انگلیسی کتاب حاضر با عنوان تشبیهات سخن در گفتار رایج انگلیسی توسط محمد آذروش تدوین شده است. تشبیهات سخن در فرهنگ گویشی هر سرزمین مصداق‌هایی کلامی به شمار می‌آیند که در گفتار گویشوران آن سرزمین به شکل پاره گفتارهایی تشبیهی و با اشاره به مصداقی معین در فرهنگ زبانی همان سرزمین پدیدار می‌شوند. هدف اصلی این مصادیق گفتاری اشاره به داستانی پند آمیز و عبرت آموز است که به شکلی مشخص با فرهنگ بومی آن سرزمین عجین شده است. مصادیق کلامی گردآوری شده در این مختصر در مطابقت با سه سبک رایج زبانی عامیانه، محاوره‌ای، رسمی طبقه‌بندی و معرفی‌شده‌اند. کلمات کلیدی: تشبیهات در زبان انگلیسی، جملات رایج زبان انگلیسی، اصطلاح در زبان انگلیسی، جملات فارسی به انگلیسی، جملات زیبا فارسی به انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، مکالمه انگلیسی، برچسب‌ها: تشبیهات در زبان انگلیسی، جملات رایج زبان انگلیسی، اصطلاح در زبان انگلیسی، جملات فارسی به انگلیسی، جملات زیبا فارسی به انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، مکالمه انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری