چگونه به راحتی به دیگران وابسته نشویم؟

چگونه به راحتی به دیگران وابسته نشویم؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جول اوستین
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

چگونه به راحتی به دیگران وابسته نشویم؟ این کتاب ۲۵ دقیقه سخنرانی جول اوستین با موضوع چگونه به راحتی به دیگران وابسته نشویم؟ می‌باشد که برای علاقه‌مندان به مطالعه تهیه شده است. کتاب چگونه به راحتی به دیگران وابسته نشویم؟ به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. در این کتاب ۲۵ دقیقه از صحبت‌های ارزشمند جول اوستین در کلیسای ۱۶ هزارنفره آمریکا در آن گنجانده شده است. خواندن آن حداکثر ۱۵ دقیقه زمان خواهد برد. کلمات کلیدی: کنترل احساسات، چگونه احساسات را کنترل کنیم، چگونه وابستگی را از بین ببریم، راه های رهایی از وابستگی، چگونه زود عاشق نشویم، چگونه به دیگران وابسته نباشیم، چگونه وابستگی را کم کنیم، برچسب‌ها: کنترل احساسات، چگونه احساسات را کنترل کنیم، چگونه وابستگی را از بین ببریم، راه های رهایی از وابستگی، چگونه زود عاشق نشویم، چگونه به دیگران وابسته نباشیم، چگونه وابستگی را کم کنیم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری