آموزش جامع زبان انگلیسی

آموزش جامع زبان انگلیسی

  • 4.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا بهرامی راد
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آموزش جامع زبان انگلیسی سخن گفتن یکی از چهار مهارت فراگیری و یکی از جنبه‌های مهم کاربردی زبان است. بهترین راه فراگیری این مهارت به ویژه برای آموزش زبان دوم گفتگو و آشنایی با گرامر و دستورات یک زبان می‌باشد که نویسندگان، رضا بهرامی و مرتضی سلیمان‌پور در کتاب آموزش جامع زبان انگلیسی نگاشته‌اند. کتاب آموزش جامع زبان انگلیسی دارای دو جنبه کاربردی و آموزشی است. بیان کامل نکات گرامری، جملات فراوان، لغات مهم و کاربردی تافل برای آموختن می‌تواند بسیار مفید باشد. همچنین دارای لغات کاربردی و روزمره در زبان انگلیسی است که در بخش‌های مختلف جزوه و در قالب آموزش گرامر و مکالمه بیان گردیده است. یکی از شیوه‌های آموزش این جزوه، استفاده از جملات الگویی پایه و مادر است. این جمله‌ها در شرایط مختلف ثابت است و تکرار می‌شود، تا زبان آموزان با تکرار این جملات الگویی و استفاده از واژه‌های مختلف، نیازهای زبانی خود را در موقعیت‌های گوناگون برآورده سازد.   کلمات کلیدی: آموزش جامع زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری سریع انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان، لغت انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی از ابتدا، دانلود اصطلاحات انگلیسی، برچسب‌ها: آموزش جامع زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری سریع انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان، لغت انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی از ابتدا، دانلود اصطلاحات انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری