آنچه می‌بینید و آنچه باور دارید

آنچه می‌بینید و آنچه باور دارید

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محسن بهشتی پور
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آنچه می‌بینید و آنچه باور دارید کتاب آنچه می‌بینید و آنچه باور دارید اثر محسن بهشتی پور می‌باشد. اگر خدایی ناخواسته باورهای پوچ و بی‌اساس را در درون مغز خودتان سیو کنید، نه تنها سالیان سال نمی‌توانید از چنگال آن‌ها خلاص شوید. در ضمن چنانچه مرگ، فرصت جبران و برگشت به اصل را، به شما ندهد چه می‌شود؟!!! پس امیدوارم در دریافت باورهایی که به مغزتان می‌دهید بیشتر دقت کنید. اگر فکر کنید شما نمی‌توانید به خوبی همکار یا رقیب خود باشید؛ پس این گونه هم خواهد شد. آیا اگر دیگران را قوی‌تر از خود بدانید و خود را در برابر آن‌ها ضعیف پندارید؛ اصلاً می‌توانید به موفقیت برسید؟ و افکاری مانند عقب بودن از دیگران کمکی به شما در زندگی خواهد کرد؟ آنچه به دست می‌آورید‌‌ همان چیزی است که می‌پندارید یک حقیقت وجود دارد حتی اگر در حرفه‌ای که به آن مشغول هستید بسیار ماهر باشید؛ اگر خود را ضعیف و ناتوان تصور کنید بی‌شک شکست به سراغ شما خواهد آمد چون مغز شما به دنبال اطلاعاتی می‌گردد تا از اعتقادات شما پشتیبانی کند. کلمات کلیدی: دانلود کتاب آنچه می‌بینید و آنچه باور دارید، دانلود رایگان کتاب آنچه می‌بینید و آنچه باور دارید، دانلود کتاب روانشناسی باورهای زندگی، شک و تردید، حقیقت وجود، خودباوری، برچسب‌ها: دانلود کتاب آنچه می‌بینید و آنچه باور دارید، دانلود رایگان کتاب آنچه می‌بینید و آنچه باور دارید، دانلود کتاب روانشناسی باورهای زندگی، شک و تردید، حقیقت وجود، خودباوری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری