گامهای طلایی موفقیت

گامهای طلایی موفقیت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : برایان تریسی
  • مترجم : شمسی پور
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

گامهای طلایی موفقیت کتاب گامهای طلایی موفقیت برگرفته ازکتاب عادت‌های میلیون دلاری برایان تریسی اثر برایان تریسی است. سؤال مهم در زمینه موفقیت این است: اغلب اوقات به چه می‌اندیشید؟ چرا بعضی‌ها مثبت و سازنده می‌اندیشند و افکار موفق گرا دارند و حال آنکه بعضی دیگر منفی می‌اندیشند و افکار بدبینانه دارند که ناگزیر به شکست و ناکامی منتهی می‌گردد؟ طی سال‌ها از بسیاری از موفقیت‌ها پرسیده‌اند: اغلب اوقات به چه می‌اندیشید؟ جواب‌ها اغلب ساده و شبیه به هم و با این حال چنان عمیق و ژرف هستند که زندگی را متحول می‌سازند. به طور کوتاه و خلاصه اشخاص موفق در اغلب مواقع به خواسته‌هایشان فکر می‌کنند و اینکه چگونه می‌توانند به این خواسته‌های خود برسند. از سوی دیگر، ناموفق‌ها اغلب به آنچه نمی‌خواهند فکر می‌کنند و دنبال کسی می‌گردند که مسائل و مشکلات خود را به گردن او بیندازند. در نتیجه بیش ازپیش آنچه را که نمی‌خواهند جذب می‌کنند. قوانین همه خنثی و بی‌طرف هستند. آنچه را که اغلب به آن بیندیشید و درباره‌اش حرف بزنید، سرانجام به زندگیتان راه پیدا می‌کند. کلمات کلیدی: روانشناسی موفقیت، دانلود کتاب گامهای طلایی موفقیت، دانلود رایگان کتاب گامهای طلایی موفقیت، دانلود کتاب الکترونیکی گام های طلایی موفقیت، برچسب‌ها: روانشناسی موفقیت، دانلود کتاب گامهای طلایی موفقیت، دانلود رایگان کتاب گامهای طلایی موفقیت، دانلود کتاب الکترونیکی گام های طلایی موفقیت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری