هفته‌نامه مجازی شهرزاد

هفته‌نامه مجازی شهرزاد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله شهرزاد
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

معرفی هفته‌نامه مجازی شهرزاد در نخستین شماره هفته نامه اینترنتی شهرزاد، مطالبی مانند یادداشت سیدمحمد امامی تهیه کننده و سرمایه گذار شهرزاد، گفتگو با حسن روح پروری طراح صحنه سریال، نقد علیرضا مجمع (منتقد)، نظرات اهالی رسانه درباره قسمت اول فصل دوم، واکنش سینماگران درباره این مجموعه در فضای مجازی، نقدی بر قطعه «ای دریغا» از محسن چاوشی، به همراه عکسنوشته هایی از قسمت اول و تصاویری جدید از قسمت دوم منتشر شده است. لازم به ذکر است که در روز نخست و فقط از طریق پخش آنلاین، بیش از ٦٠ هزار نفر در داخل کشور به تماشای قسمت اول از فصل دوم سریال نشسته‌اند. این در حالیست که لوح فشرده سریال نیز با استقبال خوبی همراه بوده است. میزان استقبال قطعی از پخش آنلاین قسمت اول فصل دوم شهرزاد توسط مخاطبان داخل و خارج از کشور اعلام خواهد شد. سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری سیدمحمد امامی تولید شده است. از این سریال به عنوان بزرگترین مجموعه شبکه خانگی در بخش خصوصی کشور نام برده می‌شود که توانسته تماشاگران زیادی را با خود همراه کند. شرکت «تصویر گستر پاسارگاد» پخش این مجموعه را بر عهده دارد. کلمات کلیدی: دانلود مجله سینمایی، دانلود مجله قرهنگی، سریال شهرزاد، هنر نمایش، مجله سرگرمی، دانلود سریال شهرزاد، دانلود هفته نامه شهرزاد، برچسب‌ها: دانلود مجله سینمایی، دانلود مجله قرهنگی، سریال شهرزاد، هنر نمایش، مجله سرگرمی، دانلود سریال شهرزاد، دانلود هفته نامه شهرزاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری