زامبی - جلد اول

زامبی - جلد اول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دارن شان
  • مترجم : فربد آذسن
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

زامبی - جلد اول کتاب زامبی نام سری جدید دارن شان و با محوریت آخرالزمان ایجاد شده توسط حملۀ زامبی‌ها می‌باشد. داستان از دید اول شخص دنبال می‌شود و شخصیت اصلی یکی از بازمانده‌های این حمله است که بی اسمیت نام دارد. بخش قابل توجهی از جلد اول سری، راجع به پدر مستبد و نژادپرست بی و تأثیر منفی او روی فرزندش می‌باشد و بخشی دیگر، حملۀ زامبی‌ها به دهکدۀ پالازکنری در ایرلند و واکنش شخصیت اصلی و دوستانش را راجع به اخبار و شایعات مربوط به این حمله بررسی می‌کند. همه خواه ناخواه تحت تأثیر اخبار قرار گرفته‌اند، ولی سعی می‌کنند آن را به شوخی بگیرند و به چشم دروغ رسانه و افراد سودجو به آن نگاه کنند .اما خیلی طول نمی‌کشد که همه متوجه می‌شوند شوخی و دروغی در کار نیست، اما تاوان این سهل انگاری، بسیار سنگین است. کلمات کلیدی: دانلود مجموعه کتاب زامبی، داستان ترسناک، دانلود داستان زامبی، زامبی دارن شان، زامبی دارن شان جلد اول، دانلود رمان زامبی، برچسب‌ها: دانلود مجموعه کتاب زامبی، داستان ترسناک، دانلود داستان زامبی، زامبی دارن شان، زامبی دارن شان جلد اول، دانلود رمان زامبی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری