ماهنامه نجومی ساروس - شماره 22

ماهنامه نجومی ساروس - شماره 22

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله ساروس
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

معرفی ماهنامه نجومی ساروس - شماره 22 در ساروس شماره بیست‌و‌دو می‌خوانید: "جهان بدون رنگ چگونه بود؟ آمیزه‌ای کدر و سرد از اشکال عاری از معنای واقعی. یوهانس ایتن بر این باور است که: «رنگ زندگی است» زیرا دنیای بدون رنگ، به نظر مرده می‌رسد. همان طور که شعله نور می‌آفریند، نور رنگ را می‌سازد. همچنان که صدا به کلمات رنگ و جلا می‌دهد، رنگ آوایی روحانی به شکل القا می‌کند." در پرده دوم این شماره از ساروس، درباره رنگ‌ها صحبت کرده‌ایم و نگاهی به دنیای رنگارنگی که در آن زندگی می‌کنیم، انداخته‌ایم. علاوه بر پرده دوم، مطالب متنوع بخش‌های دیگر ساروس 22 را نیز می‌توانید با دانلود رایگان این نشریه، مطالعه نمایید. اگر ساروس را دوست دارید، آنرا به بهترین دوستانتان نیز معرفی کنید. کلمات کلیدی: ستاره شناسی، عکس های ستاره شناسی، عکس از آسمان شب، عکس های نجومی، مجله علمی ساروس، دانلود مجله نجوم، دانستنی های نجوم، آشنایی با ستاره ها، برچسب‌ها: ستاره شناسی، عکس های ستاره شناسی، عکس از آسمان شب، عکس های نجومی، مجله علمی ساروس، دانلود مجله نجوم، دانستنی های نجوم، آشنایی با ستاره ها
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری