آسیب شناسی بازنمایی ازدواج در سینمای ایران

آسیب شناسی بازنمایی ازدواج در سینمای ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی جعفری
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آسیب شناسی بازنمایی ازدواج در سینمای ایران کتاب آسیب‌شناسی بازنمایی ازدواج در سینمای ایران به هنجارهای برگرفته از «رویکرد اسلامی به جامعه‌شناسی ازدواج و خانواده» به‌دنبال پاسخگویی به این سؤالات است: مؤلفه‌های نشانه شناختی ازدواج در بازنمایی سینمای ایران از آن چیست؟ روندهای اصلی بازنمایی ازدواج در سینمای ایران ناظر به نظریه هنجاری چگونه ارزیابی می‌شود؟ در ازدواج‏‌های برساخته سینمای ایران، آیا نوعی روند عمومی بازنمایی قابل رصد است یا بازنمایی‌‏ها متأثر از ادوار مدیریت دولتی سینما متغیر بوده است؟ در این پژوهش، تعداد ۱۱۶ فیلم سینمای ایران که در فاصله سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۹ ساخته شده و در آنها، یکی از نقش‌های اصلی فیلم به نحوی با مسئله ازدواج برای خود، درگیر می‌شود مطالعه شده است. کلمات کلیدی: آسیب شناسی ازدواج، ازدواج در سینمای ایران، جامعه شناسی ازدواج، برچسب‌ها: آسیب شناسی ازدواج، ازدواج در سینمای ایران، جامعه شناسی ازدواج
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری