آموزش نرم افزار Microsoft Word 2016

آموزش نرم افزار Microsoft Word 2016

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا بهرامی راد
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آموزش نرم افزار Microsoft Word 2016 نرم افزار Microsoft Word، معمولاً جزو اولین نرم افزارهایی است که علاقه مندان به آشنایی با فناوری اطلاعات تمایل به آموختن آن دارند. این نرم افزار با توجه به گسترده وسیع کاربردهای آن، تقریباً برای هر فردی (بدون توجه به جایگاه و موقعیت شغلی و اجتماعی او) قابل استفاده است. اگر بخواهید به هر دلیلی، متنی را به صورت تایپ شده و با صفحه آرایی زیبا وارد کامپیوتر کنید، استفاده از نرم افزار Microsoft Word یکی از بهترین انتخاب ها و چه بسا بهترین انتخاب شما خواهد بود. این نرم افزار علی رغم اینکه به واژه پرداز معروف است قادر میباشد صفحات تایپ شده شما را به زیباترین صورت و با استفاده از عناصر گرافیکی مختلف صفحه آرایی کند. در حال حاضر یادگیری نرم افزار Word، یکی از ضروریات تمام دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف است. دانشجویان بایستی نتیجه گزارش انجام کار و پروژه، مقالات علمی، پایاننامه، رساله و تالیفات خود را به صورت مرتب و براساس قواعد درست و اصولی تنظیم کنند. نرم افزار Microsoft Word، تمام قابلیت های لازم را برای انجام این کار را داراست. کلمات کلیدی: آموزش کاربردی Word 2016، آموزش نرم افزار واژه پرداز، آموزش Word 2016، آموزش ورد 2016، آموزش تصویری Word 2016، آموزش سریع ورد، Microsoft Word 2016، آموزش نرم افزار Endnote x7، نرم افزار ورد 2016، برچسب‌ها: آموزش کاربردی Word 2016، آموزش نرم افزار واژه پرداز، آموزش Word 2016، آموزش ورد 2016، آموزش تصویری Word 2016، آموزش سریع ورد، Microsoft Word 2016، آموزش نرم افزار Endnote x7، نرم افزار ورد 2016
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری