چگونه استرس خود را در امتحانات پایان ترم کنترل کنم؟

چگونه استرس خود را در امتحانات پایان ترم کنترل کنم؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فاطمه قمری
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

چگونه استرس خود را در امتحانات پایان ترم کنترل کنم؟ هنگامی که فرد نسبت به کارآمدی، عملکرد، توانایی و استعداد خود در شرایط امتحان و یا در موقعیت هایی که درآنها مورد ارزشیابی قرار می گیرد؛ دچار نگرانی، تشویش و تردید می شود می گوییم که دچار استرس و اضطراب امتحان شده است. اضطراب نوعی احساس تعمیم یافته بسیار ناخوشایند و اغلب مبهم است که با یک یا چند احساس جسمی مانند تپش قلب، تعرق، سردرد، بی قراری همراه باشد. - بسیار دیده شده است دانشجویانی که از لحاظ توانایی و استعداد یادگیری در سطح یکسانی می باشند، عملکرد تحصیلی متفاوتی را به هنگام امتحان و یادگیری مطالب قبل از امتحان از خود نشان می دهند. شما در این کتاب می آموزید چگونه استرس خود را کنترل کنید و حتی از آن در جهت مثبت بهره بگیرید. کلمات کلیدی: مدیریت استرس، کنترل استرس، درمان استرس، رسیدن به آرامش، کاهش استرس امتحان، موفقیت تحصیلی، برچسب‌ها: مدیریت استرس، کنترل استرس، درمان استرس، رسیدن به آرامش، کاهش استرس امتحان، موفقیت تحصیلی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری