ده نکته کلیدی از کتاب اثر مرکب

ده نکته کلیدی از کتاب اثر مرکب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دارن هاردی
  • مترجم : گیتی شهیدی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

ده نکته کلیدی از کتاب اثر مرکب اگر با کمبود وقت برای مطالعه مواجه هستید، با مطالعه خلاصه کتاب فوق می توانید به بهترین شکل این مشکل را حل کنبد.  این کتابچه خلاصه ای از مهم ترین و کاربردی ترین مطالب کتاب اثر مرکب است. در انتخاب گزیده مطالب نهایت دقت به عمل آمده تا کوتاه ترین و عملی ترین نکات آن استخراج و عنوان شود. به نحوی که با خواندن آن دیدگاهی کلی از کتاب بدست خواهید آورد. هر چند خواندن این کتاب با جزئیات و مثال های ویژه ای که دارد نیز توصیه می شود.   کلمات کلیدی: دانلود کتاب اثر مرکب، روانشناسی موفقیت، دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب، دانلود کتاب موفقیت، دانلود کتاب روانشناسی موفقیت، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، موفقیت در زندگی، موفقیت در کسب و کار، تغییر زندگی، دانلود کتاب موفقیت شغلی، رسیدن به موفقیت، رسیدن به خواسته ها، راهنمای موفقیت، موفقیت در کار، برچسب‌ها: دانلود کتاب اثر مرکب، روانشناسی موفقیت، دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب، دانلود کتاب موفقیت، دانلود کتاب روانشناسی موفقیت، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، موفقیت در زندگی، موفقیت در کسب و کار، تغییر زندگی، دانلود کتاب موفقیت شغلی، رسیدن به موفقیت، رسیدن به خواسته ها، راهنمای موفقیت، موفقیت در کار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری