آیا خسرو پرویز نامه پیامبر (ص) را پاره کرد؟!

آیا خسرو پرویز نامه پیامبر (ص) را پاره کرد؟!

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجید خالقیان
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آیا خسرو پرویز نامه پیامبر (ص) را پاره کرد؟! یکی از موارد مبهم در تاریخ ایران و اسلام، داستان نامه پیامبر (ص) به خسرو پرویز پادشاه ایران می‌باشد. البته این ابهام درباره فرستادن نامه به دیگر ملل آن عصر هم وجود دارد، چرا که در منابع تناقضاتی درباره این موضوع دیده می‌شود. به طوری که برخی از پژوهشگران وجود چنین نامه‌هایی را از نظر تاریخی صحیح نمی‌دانند. بررسی هر یک از فرمانروایان هم عصر پیامبر (ص) که در منابع، ارسال نامه به ایشان ذکر شده است به درازا می‌کشد، اما در این نوشتار، نگاهی اجمالی به نامه پیامبر (ص) به خسرو پرویز می‌کنیم. کلمات کلیدی: دانلود کتاب تاریخ ایران باستان، تاریخ قبل از اسلام، نامه پیامبر به خسرو پرویز، جواب خسرو پرویز به نامه پیامبر، برچسب‌ها: دانلود کتاب تاریخ ایران باستان، تاریخ قبل از اسلام، نامه پیامبر به خسرو پرویز، جواب خسرو پرویز به نامه پیامبر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری