چیپ و دیل - تکاوران نجات 4

چیپ و دیل - تکاوران نجات 4

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : والت دیزنی
  • مترجم : محمدصادق جابری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

چیپ و دیل - تکاوران نجات 4 قسمت آخر حیوانات در سراسر دنیا به خاطر استفاده شرورانه از دستگاه سیگنال نجات حیوانات، به شکلی تهاجمی و وحشیانه رفتار میکنند. گروه تکاوران نجات (شامل چیپ و دیل) میخواهند با یافتن قطعات «کلید مخصوص» وارد محوطه آن دستگاه پیشرفته شوند و آن را از کار بیاندازند. اما کسی که کنترل دستگاه س.ن.ح. را در دست گرفته میخواهد آنها را از بین ببرد. او دشمن همیشگی آنها «گربه چاق» است. چیپ پس از دفع حمله خرسهای قطبی متوجه هویت دشمنش میشود و حالا تکاوران در آستانه یافتن آخرین قطعه کلید و مقابله با گربه چاق هستند... کلمات کلیدی: کتاب کودک، کتاب داستان کودک، دانلود کتاب مصور کودک، دانلود کتاب چیپ و دیل، داستان های چیپ و دیل، کمیک تصویری چیپ و دیل، برچسب‌ها: کتاب کودک، کتاب داستان کودک، دانلود کتاب مصور کودک، دانلود کتاب چیپ و دیل، داستان های چیپ و دیل، کمیک تصویری چیپ و دیل
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری