رمان برای ماهور

رمان برای ماهور

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فاطمه جابری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

رمان برای ماهور «ماهور تو فکر می­کنی آدم اگر به راه دلش برود و بعد پشیمان بشود بهتر است یا اینکه به راه عقلش برود و حسرت آنچه قلبش می­ خواست را بخورد؟ من از این می­ترسم که روزی عشق در من بمیرد! می­ترسم امروز اگر به دلایل احساسی و یا به خاطر پوپک، کیهان را از دست بدهم، بعدها پشیمان بشوم. ماهور من از پشیمانی می­ترسم، من از آن روزی که قلبت را و احساست را نفرین می­کنی واهمه دارم!» پونه یک دختر روستاییست، او با همه­ ی محرومیت ها و مشکلات زندگی جنگیده و به تازگی به عنوان معلم یک روستا مشغول کار شده است. احساس تنهایی و نیاز به درد دل با کسی او را وامیدارد، دست به قلم ببرد و خیلی زود متوجه می­شود که نادانسته دارد "برای ماهور" می­نویسد، سنگ صبور و دوستی که او مدتیست با او قطع رابطه کرده و حالا احساس نیاز به همصحبت و احساس تنهایی ناخودآگاه او را بار دیگر به طرف ماهور جذب می­کند. کلمات کلیدی: دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب برای ماهور، دانلود رمان برای ماهور، برچسب‌ها: دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب برای ماهور، دانلود رمان برای ماهور
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری