کسی در من تنهاست

کسی در من تنهاست

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فاطمه جابری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

کسی در من تنهاست دستمالش را که حالا خاک آلود و آفتاب خورده شده بود از روی زمین برداشت و تکاند. نگاهی به نقش قفس و پرنده ی در حال پرواز در آسمان انداخت. احمقانه است که بیاندیشی تنها پشت میله ها می شود در قفس بود، آدمی را فکرها و احساسات و قدرتهای زیادی به بند می کشند. با خودش فکر کرد نمی خواهد آزادی را تا آنجا که به او مربوط است از مادر دریغ کند. می خواست قفس اندیشه اش را باز کند و تصویر مادر را از خانه ی جلال بردارد و به سوی آسمان پر بدهد. داستان پیش رو درباره ی پنج زن است که زنجیره وار به هم متصل می شوند، زنانی که تجربه های بسیار متفاوتی از زندگی دارند اما یک ماجرا آنها را به هم پیوند می دهد. اما صرف نظر از تأثیر انکار ناپذیر آدمها بر زندگی یکدیگر، این داستان راوی تنهاییِ انسان ها در کنار هم است. مرزهایی در میان آدم هاست که آنها را همیشه از درک یکدیگر دور نگه می دارد و لاجَرَم جزیره ی تنهایی آدم ها فتح نشده باقی می ماند. کلمات کلیدی: دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب کسی در من تنهاست، دانلود رمان کسی در من تنهاست، برچسب‌ها: دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب کسی در من تنهاست، دانلود رمان کسی در من تنهاست
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری