بیلی و بادی - اگر گفتی کیه؟!

بیلی و بادی - اگر گفتی کیه؟!

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ژان روبا
  • مترجم : محمدصادق جابری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

بیلی و بادی - اگر گفتی کیه؟! بیلی یک کودک هفت ساله معمولی است که در خانواده­ ای عادی و شهری معمولی زندگی می­کند. اما او یک سگ پا کوتاه دارد که چندان عادی نیست. این سگ که «بادی» نام دارد می­تواند بدون کلمات منظورش را به انسان­ها بفهماند، و البته با دیگر حیوانات صحبت کند. بیلی و بادی مرتکب شیطنت­هایی می­شوند، که اطرافیانشان را تا حدی آزار می­دهد. اما محیط خانواده بیلی سرشار از محبت و توجه است. هر صفحه از این کتاب مصور حاوی یک داستان بسیار کوتاه است. هر داستان اتفاقی ساده در زندگی بیلی و بادی را با شوخ طبعی به تصویر می­کشد.  این کتاب مصور بیشتر جنبه سرگرمی دارد. کلمات کلیدی: داستان برای بچه ها، داستان مصور، دانلود کتاب داستان کودک، داستان کودکانه، داستان کودک، دانلود کتاب بیلی و بادی، داستان بیلی و بادی، برچسب‌ها: داستان برای بچه ها، داستان مصور، دانلود کتاب داستان کودک، داستان کودکانه، داستان کودک، دانلود کتاب بیلی و بادی، داستان بیلی و بادی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری