پنج باور قدرتمند استرس آفرین

پنج باور قدرتمند استرس آفرین

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجید بغیاری
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

پنج باور قدرتمند استرس آفرین ما در دنیایی زندگی می کنیم که قوانین آن خیلی دقیق تر از آن چیزی هستند که فکرش را می کنیم. قانون هایی که پذیرش هر کدام به عنوان یک باور قدرتمند، می تواند کل مسیر زندگی مان را عوض کند و شاید خاف آنچه که انتظارش را داریم، تغییر دهد. پنج باور قدرتمند استرس آفرین: 1) باور دارم که با هر شکست و ناکامی در زندگی ضعیف تر می شوم! 2) باور دارم که انسان باید برای کار، زندگی کند! 3) باور دارم که آرامش سهم من نیست ! 4) باور دارم که چاره ای جز قبول استرس های مخرب در زندگی نیست! 5) باور دارم که در برابر مشکلات زندگی کاری از دستم بر نمی آید! کلمات کلیدی: استرس، دانلود کتاب روانشناسی موفقیت، مدیریت استرس، تکنیک های آرامش ذهن، آرامش ذهن، برچسب‌ها: استرس، دانلود کتاب روانشناسی موفقیت، مدیریت استرس، تکنیک های آرامش ذهن، آرامش ذهن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری