آموزش پایگاه داده ها

آموزش پایگاه داده ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرشید شیرافکن
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

آموزش پایگاه داده ها پایگاه داده ها یکی از دروسی است که دانشجویان رشته کامپیوتر باید در مقطع کارشناسی بگذرانند. در این مجموعه ابتدا مفاهیم اولیه در پایگاه داده تدریس می شود. سپس در فصل دوم نمودار ER و در فصل سوم مدل رابطه ای تدریس می شود. در ادامه جبر رابطه ای و SQL و در انتها وابستگی و نرمال سازی به زبانی بسیار ساده تدریس می شود. از این آموزش می توان جهت آمادگی برای کنکور ارشد نیز استفاده کرد. هدف از این آموزش، آشنایی با مفاهیم و معماری چندسطحی سیستم پایگاه داده و نقش DBMS، معرفی مدل های داده خصوصا مدل رابطه ای و نحوه ترسیم نمودار ER و نرمال سازی پایگاه داده است. کلمات کلیدی: آموزش دیتابیس، آموزش پایگاه داده، دانلود جزوه درس پایگاه داده، آشنایی با مفاهیم پایگاه داده، sql، برچسب‌ها: آموزش دیتابیس، آموزش پایگاه داده، دانلود جزوه درس پایگاه داده، آشنایی با مفاهیم پایگاه داده، sql
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری