آموزش برنامه نویسی ++C

آموزش برنامه نویسی ++C

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرشید شیر افکن
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

آموزش برنامه نویسی ++C یادگیری یک زبان برنامه نویسی دید ما را به علم کامپیوتر بسیار گسترده تر می کند. از طرفی برنامه نویسی نحوه فکر کردن را به ما می آموزد. عمومیت زبان ++C در میان زبان های برنامه نویسی بسیار بالا است و می تواند به عنوان اولین زبان نیز یاد گرفته شود و به پیش نیاز دیگر احتیاج نباشد. برنامه نویسی به زبان ++C نسبت به C دارای قدرت بیشتری است. کارهایی می توان انجام داد که در C برای انجام آنها (در صورت امکان) زحمت بیشتری نیاز است. زبان ++C در دو قسمت آموزش داده می شود. در قسمت اول (همین مجموعه) دستورات و ساختمان داده ها معرفی می شود و در قسمت دوم مفاهیم شی گرایی آموزش داده خواهد شد. کلمات کلیدی: آموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس، برنامه نویسی به زبان c++، آموزش برنامه نویسی به زبان c، آموزش شی گرایی، برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس، برنامه نویسی به زبان c++، آموزش برنامه نویسی به زبان c، آموزش شی گرایی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری