عروسک پوش

عروسک پوش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فاطمه جابری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

عروسک پوش من کارمند باسابقه­ ی بایگانی شرکت ساختمان سازی بعد از هشت سال کار سخت به عنوان عروسک ­پوش یک رستوران بزرگ استخدام شدم. احمقانه به نظر می­رسید اما احساس می­کردم این شغل غرورم را حفظ می­کند و به همین خاطر انتخابش کرده بودم. هر روز عصر مثل یک مشتری همیشگی وارد رستوران می­شدم، پشت میز می­نشستم و غذایم را می­خوردم. شاید حتی از حرص اینکه گرفتار چنین وضعی شده ام شیک­تر از همیشه لباس می­پوشیدم، کلاه می­گذاشتم، ادکلن میزدم و صورتم را مرتب اصلاح می­کردم. آنقدر که در نگاه اول شبیه مدیر رستوران به نظر می­رسیدم. اگر فرصت مطالعه ندارید، داستانه ای کوتاه انتخاب مناسبی برای شماست که تنها با صرف چند دقیقه از وقت های سوخته، می توانید از خواندن آن لذت ببرید.   کلمات کلیدی: دانلود داستان کوتاه، مجموعه داستان کوتاه، داستان اجتماعی، برچسب‌ها: دانلود داستان کوتاه، مجموعه داستان کوتاه، داستان اجتماعی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری