آموزش نظریه زبان ها و ماشین

آموزش نظریه زبان ها و ماشین

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرشید شیرافکن
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

آموزش نظریه زبان ها و ماشین در این درس با سه موضوع "زبان، گرامر و ماشین" آشنا می شوید. این درس پیش نیاز درس طراحی کامپایلر است. با یادگیری زبان ها و گرامرها می توانید نحوه کار کامپایلر و همچنین طراحی زبان های برنامه سازی را متوجه شد. یادگیری این درس بدون مدرس کار ساده ای نمی باشد و ما در این آموزش تجربه حداقل پانزده سال تدریس این درس را در اختیار شما گذاشته ایم. به امید اینکه دعای خیری برای ما شود. فصل ۱ : عبارت منظم – زبان منظم فصل ۲ : گرامر – گرامر منظم فصل ۳ : اتوماتای متناهی (DFA, NFA) فصل ۴ : زبان و گرامر مستقل از متن فصل ۵ : ابهام – ساده سازی گرامر – فرم های نرمال فصل ۶ : اتوماتای پشته ای (DPDA, NPDA) فصل ۷ : ماشین های تورینگ (TM) فصل ۸ : زبان های بازگشتی – گرامر بدون محدویت و حساس به متن کلمات کلیدی: آموزش درس نظریه زبان ها و ماشین، آموزش درس نظریه، دانلود جزوه درس نظریه زبانها و ماشینها، نظریه زبان و ماشین، برچسب‌ها: آموزش درس نظریه زبان ها و ماشین، آموزش درس نظریه، دانلود جزوه درس نظریه زبانها و ماشینها، نظریه زبان و ماشین
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری