چرا به خواسته ها و اهدافم نمیرسم

چرا به خواسته ها و اهدافم نمیرسم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید حسن مدنی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

چرا به خواسته ها و اهدافم نمیرسم قصد دارم دراین کتاب آموزشی به طور خلاصه درباره چند مورد از موانع رسیدن به اهداف با شما دوست عزیز صحبت کنم این که چرا بسیاری از افراد با این که اهداف زیادی هم تو زندگیشون دارند اما به خیلی از آنها نمی رسند و به اهدافی هم که می رسند خیلی براش زحمت می کشند و باسختی ومشقت زیاد موفق می شوند که خواسته ها و اهدافشون را محقق کنند. آیا شما از اون دسته از افرادی هستید که هیچ هدف مشخصی تو زندگیشون ندارند و شرایط تعین میکنه که چه چیزهایی داشته باشند واز چه امکاناتی محروم باشند. یا اینکه از اون دسته افرادی هستید که با شروع سال جدید  اهدافی را برای خودشون مشخص میکنند اما در پایان سال به هیچ کدام از آنها نمیرسند و گاهی اصلا یادشون نمیاد که چه اهدافی داشتند. موضوع هدف گذاری و انتخاب درست اهداف یه مسِئله ضروری و مهمه وخیلی هم در موردش صحبت شده اما با این وجود بسیاری ازافراد نسبت بهش کم توجه وگاهی بی توجه هستند. کلمات کلیدی: رسیدن به موفقیت، دانلود کتاب روانشناسی موفقیت، موفقیت در زندگی، رسیدن به هدف، راه های رسیدن به موفیت، راه های رسیدن به هدف، برچسب‌ها: رسیدن به موفقیت، دانلود کتاب روانشناسی موفقیت، موفقیت در زندگی، رسیدن به هدف، راه های رسیدن به موفیت، راه های رسیدن به هدف
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری