نگاهی بر نام پای و سای پای

نگاهی بر نام پای و سای پای

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ایلای برسرت
  • مترجم : امیرحسین نمدچی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

نگاهی بر نام پای و سای پای کتاب فارسی نگاهی بر نام‌پای و سای‌پای (محاسبات علمی در پایتون 3.5 - شامل آرایه‌های، برازش منحنی، دورن‌یابی، انتگرال‌گیری عددی، آمار و توزیع‌های پیوسته و گسسته، خوشه‌بندی، پردازش تصویر و...) پایتون یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و مفسر است که توسط خودو فان روسوم (به هلندی: Guido van Rossum) در سال ۱۹۹۱ در کشور هلند طراحی شد. این زبان برنامه نویسی با داشتن کتابخانه های گسترده روشهای بسیار قدرتمند و حرفه ای را برای کار با زبانها و ابزار های مختلف به آسانی فراهم می کند. متن باز (اوپن سورس) بوده و یادگیری و استفاده از آن در عرض چند روز ممکن است. کد های نوشته شده در این زبان در محدوده وسیعی از پلتفرم ها مانند لینوکس، ویندوز، مک و حتی گوشی های موبایل قابل اجرا است. کلمات کلیدی: آموزش NumPy، آموزش SciPy، آموزش برنامه نویسی پایتون، آشنایی با زبان برنامه نویسی پایتون، آرایه های عددی پایتون، آموزش Python، برچسب‌ها: آموزش NumPy، آموزش SciPy، آموزش برنامه نویسی پایتون، آشنایی با زبان برنامه نویسی پایتون، آرایه های عددی پایتون، آموزش Python
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری