جهاد اقتصادی

جهاد اقتصادی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سیدعلی خامنه ای
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

جهاد اقتصادی کتاب پیش‌رو مجموعه‌ی مدوّنی است از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تبیین جهاد اقتصادی، اهداف و الزامات و نتایج آن؛ که امید است با بهره‎گیری از مدلهای مفهومی برآمده از سخنان ایشان، خوانندگان را در دریافت های صحیح از رهنمودها و راهکارهای نیل به اهداف جهاد اقتصادی یاری کند. انتظار می‌رود آحاد جامعه، خصوصاً مسئولین محترم با مطالعه‌ی این کتاب، از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی در جهت بهبود تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها استفاده نمایند و در هر مسئولیّتی، بتوانند با شناخت وظایف و انتظارات، سهم خویش را در جهاد اقتصادی ایفا کنند.   کلمات کلیدی: اقتصاد ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی، سخنان رهبر انقلاب اسلامی، جهاد اقتصادی، استقلال اقتصادی، جنگ روانی، پیشرفت اقتصادی، اقتصاد اسلامی، برچسب‌ها: اقتصاد ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی، سخنان رهبر انقلاب اسلامی، جهاد اقتصادی، استقلال اقتصادی، جنگ روانی، پیشرفت اقتصادی، اقتصاد اسلامی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری